5.11.15

Ministerstwo Dobrego Mydła - szafranowy mus do ciała


Prawdę powiedziawszy, wcale nie tęsknię za latem. Za bardzo lubię to słodkie rozleniwienie okresu jesienno-zimowego. Wieczory, gdy można się schować pod kocem, napić rozgrzewającej herbaty i obejrzeć film. Ciepłe płaszcze, grube szaliki, ciężkie perfumy, mój park jesienią - choć w dzień taki jak ten oglądany głównie zza okna. Jestem domatorem i w moich czterech kątach nigdy się nie nudzę. Tak więc w listopadzie nadrabiam książkowe i serialowe zaległości, zabieram się za pieczenie ciastek, a pod koniec dnia wskakuję do gorącej, a aromatycznej kąpieli, po czym delektuję gęstymi, odżywczymi smarowidłami do ciała. A przez to, że obecnie mam zdecydowanie mniej czasu dla siebie, doceniam te małe przyjemności jeszcze bardziej.

Kiedy tylko zaczęłam odczuwać potrzebę mocniejszego zadbania o moją skórę (a takowa często nachodzi mnie właśnie jesienią), moje myśli od razu skierowały się ku Ministerstwu.  Miałam ochotę na coś naturalnego, odżywczego i działającego na zmysł powonienia. Padło więc na szafranowy, wygładzający mus do ciała.



Zacznę od tego, że mus wcale nie jest taki lekki, jak nazwa wskazuje. Owszem konsystencja jest musopodobna, ale bardzo gęsta, przez co kosmetyk zyskuje na wydajności. W składzie mamy bowiem mnóstwo organicznych maseł i olejów, z masłem shea, masłem kakaowym i olejem szafranowym na czele. Do tego znajdziemy tu łagodzący podrażnienia macerat z nagietka lekarskiego, regenerujący olej brzoskwiniowy i witaminę E. Dzięki temu kosmetyk rewelacyjnie spisuje się jako ratunek dla suchej i dojrzałej skóry - nawilża, natłuszcza, wygładza, a do tego otula relaksującym aromatem. Ten z kolei jest bardzo przyjemną mieszanką naturalnych olejków eterycznych, wśród których prym wiedzie trawa cytrynowa i mandarynka. Pikanterii i nieco orientalnego charakteru dodaje mu właśnie szafran, przez co całość jest rozgrzewająca, odpręża, koi zmysły i idealnie sprawdza się w chłodne wieczory.


Skład: Masło Shea (Karite), Masło Kakaowe, Olej Szafranowy, Olej Brzoskwiniowy, Olej z Pestek Winogron, Olej z Nasion Malin, Olej Rokitnikowy, Gliceryna Roślinna, Wit. E, Olejek Eteryczny z Lawendy Wąskolistnej, Olejek Eteryczny Mandarynkowy, Olejek Eteryczny Lemongrassowy, Olejek Eteryczny z Drzewka Różanego, Olejek Eteryczny Patchuli, Wyciąg z Nagietka Lekarskiego, Benzyl Benzoate, Citral, Citronellol, Geraniol, Limonene, Linalool

W połączeniu z rewelacyjnymi mydłami Ministerstwa oraz olejkiem z nasion malin, mus wygładzający stanowi idealne dopełnienie mojej pielęgnacji. W chwili obecnej kosmetyki dostępne są w dwóch wersjach (szafran oraz len i konopie) i w dwukrotnie większej pojemności niż ta pokazywana przez mnie. Ten ostatni fakt niezmiernie mnie cieszy, bo chyba jedynym mym zarzutem względem Ministerstwa była zbyt mała pojemność ich wyrobu. Teraz za 120 ml zapłacimy 42 zł, co jest ceną całkiem przystępną, biorąc pod uwagę świetny skład i działanie.

Znacie musy Ministerstwa Dobrego Mydła? A może macie innych faworytów?

pozdrawiam
Kinga
SHARE:

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Jeśli post Cię zainteresował, będzie mi bardzo miło jeśli napiszesz kilka słów od siebie.

pozdrawiam :)

© ROSE AND VANILLA . All rights reserved.
Blogger Templates by pipdig