16.4.15

MAC Plumful


MAC Plumful to jedna z tych szminek, które szybko przykuwają moją uwagę i nie trzeba wiele, by mnie przekonać do zakupu. W tym konkretnym przypadku jednak tak łatwo nie było. Odcień jest tak szalenie rozchwytywany, że znika z wirtualnych półek, zaraz po tym jak zdąży się na nich pojawić. Na swój egzemplarz musiałam więc trochę polować, ale gdy w końcu się udało i szminka do mnie dotarła, okazała się być wszystkim tym, czego po niej oczekiwałam. Nie mniej, nie więcej.  



Lubię takie jagodowe fiolety i często sięgam po podobne odcienie, a jednak drugiej takiej jak Plumful w swoim zbiorku wcześniej nie miałam. Kolor to właściwie mieszanka różu i śliwki. Mimo że, jak na wykończenie lustre przystało, szminka jest półtransparentna, na ustach wypada stosunkowo ciemno. Nie na tyle jednak, żeby noszenie jej w ciągu dnia stanowiło dla mnie problem. Z resztą przy tak lekkiej formule i łatwej aplikacji, nic nie stoi na przeszkodzie, by używać jej w pośpiechu, bez konieczności dłuższego stania przy lustrze. 

Wspomniane wcześnej wykonczenie lustre zapewnia bardzo ładnie wyglądający, soczysty, błyszczykowy efekt. Szminka gładko sunie po ustach, nie przyczyniając się do ich wysuszania. I choć przy takiej formule nie ma się co spodziewać kilkugodzinnej trwałości, bardzo lubię sięgać po nią w ciągu dnia.


Co o niej myślicie? Moim zdaniem Plumful jest świetna. Jeśli lubicie tego typu kolory, polecam gorąco :)

pozdrawiam
Kinga
SHARE:

43 komentarze

  1. Jedna z moich ulubionych pomadek. Wlasciwie lubie kazda swoja pomadke z Maca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Drugi post Twó podobny do mojego.:) Pisałam o swoich szminkach w pierwszym poście mam ich 5 i ze wszystkich jestem bardzo zadowolona. Plumful też próbowałam w salonie ale mi kompletnie nie pasowała u kogoś mi się podoba ja w niej wyglądam nie najlepiej. Na Twoich ustach wygląda ładnie jakoś tak jaśniej niż w rzeczywistości albo delikatnie ją nałożyłaś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie efekt można lekko stopniować, ale nie wydaje mi się, żeby wyglądała jaśniej niż w rzeczywistości. To pewnie kwestia tego, że zdjęcie robione było w świetle dziennym, przy samym oknie. W pomieszczeniach i przy sztucznym świetle może wypadać ciemniej :)

      Usuń
  3. Swietnie się prezentuje na ustach, bardzo mi się podoba na kimś. A sama wybieram raczej bardzo delikatne odcienie jak np Patisserie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z kolei muszę uważać z takimi jasnymi odcieniami, szczególnie wpadającymi w róż, zupełnie mi nie pasują. Chociaż Patisserie wygląda bardzo ładnie :)

      Usuń
  4. piękny kolor :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wygląda na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest przepiękna! WOW! Zakochałam się! Jestem ciekawa, czy taki odcień by mi pasował. Bardzo podoba mi się też to błyszczące wykończenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wykończenie też mi się podoba :) Co do odcienia, jeśli nosisz szminki z dodatkiem fioletu, powinno być ok :)

      Usuń
  7. Mam i uwielbiam <3 Jest świetna, bo efekt można stopniować od półprzezroczystego to kryjącego.

    OdpowiedzUsuń
  8. cudny kolor i piękne wykończenie

    OdpowiedzUsuń
  9. kolor jest przepiękny, ale cena tej szminki póki co mnie zabija ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt, ja też długo zwlekałam, ale teraz nie żałuję :) Warto czekać na obniżki, jak ta ostatnia w Douglasie :)

      Usuń
  10. Nissiax83 na YT ja polecala juz dawno temu, stad znam ten odcien :) Ladny jest, acz dla mnie troche za mocny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z kolei wypatrzyłam go u Lily Pebbles :) Faktycznie jest ciemniejszy niż się początkowo spodziewałam, ale mnie to nie przeszkadza, bo lubię mocniejszy akcent na usta :)

      Usuń
  11. ślicznie wygląda, muszę ją przetestować następnym razem jak będę w MAC.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jedna z moich ulubionych szminek MACa, ideał jesienny, ale wiosną też z przyjemnością po nią sięgam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Może kiedyś będę mogła sobie na takie cudo pozwolić ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gdybym miała się zdecydować na jakąś pomadkę z Mac, na pewno miałaby wykończenie lustre.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor tej, którą wybrałaś jest bardzo ciekawy. Lubię wszelkie odmiany fioletu:)

      Usuń
    2. Na razie miałam do czynienia z lustre, satin i retro matte. Zarówno lustre jak satin bardzo dobrze mi się nosi, natomiast retro matte jest oczywiście o wiele bardziej sucha, ale za to jest super trwała. Myślę, że niebawem trafi do mnie również coś i w tym wykończeniu :)

      Usuń
  15. Bardzo ładny kolor ale ja bym sie w takim dziwnie czuła bo troche wstydzę sie podkreslac az tak usta, chociaż bardzo mi sie to podoba, gdy widzę to u kogoś :) mam ochotę na Angel z Maca, mam nadzieję że w koncu się jej dorobie ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś też się wstydziłam :) Teraz jestem w fazie oswajania czerwonej szminki, ale poza tym nie mam problemu z mocnymi odcieniami. Tak że, powoli :)

      Usuń
  16. Cudowny kolor i przepięknie prezentuje się na ustach!

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam w planach jej zakup, bardzo lubię takie odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Na pewno będzie kiedyś moja :) Przepiękny kolor! Mam dwie pomadki z Mac i obie bardzo lubię, więc i trzecią chętnie pod swój dach przyjmę.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna :-) Choć u mnie jakoś ostatnio leży i się kurzy...

    OdpowiedzUsuń
  20. Jest piękna, u Ciebie również prezentuje się obłędnie, zastanawiam się jednak cały czas, czy będzie mi pasowała:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam Plumful i jest piękna. Kolor cudowny :).

    OdpowiedzUsuń
  22. cudna, ale nie każdemu pasuje, niestety - mówią o sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczny na zimę, wiosną i latem wolę lżejsze kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mac, klasa sama w sobie. Chociaż nie wiem czy w takim kolorze nie wyglądałabym trupio. Na Twoich ustach prezentuje się niesamowicie <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładnie wygląda na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  26. uwielbiam tą pomadkę, śliczny kolor i przyjemna kremowa konsystencja!

    OdpowiedzUsuń

Jeśli post Cię zainteresował, będzie mi bardzo miło jeśli napiszesz kilka słów od siebie.

pozdrawiam :)

© ROSE AND VANILLA . All rights reserved.
Blogger Templates by pipdig