18.2.14

Moja kosmetyczna lista życzeń - kolorówka

Źródła 1, 2, 3, 4, 45, 6
Starannie wyselekcjonowane spośród blogowych i youtubowych recenzji, kosmetyki na widok których, ślinka cieknie mi od dłuższego czasu. Konkurencja była spora, kilka egzemplarzy wyleciało z listy po to by zostawić te najbardziej pożądane i niezbędne. Może wybór nieco oklepany, ale jeśli chodzi o kolorówkę, jestem wybredna i lubię dobrze wybadać kosmetyk, który planuję kupić (tym bardziej jeśli nie mam do niego dostępu stacjonarnie). 

Oto moje moje osobiste, wiosenne masthewy z kategorii kosmetyków kolorowych.

1. Revlon Colorburst Lip Butters - nawilżające masełka do ust Revlona w pięknych, nasyconych, owocowych kolorach - podobają mi się odcienie Pink Lemonade, Juicy Papaya, Sorbet, Wild Watermelon i Sweet Tart. Ciężko się zdecydować, może macie jakieś sprawdzone i ulubione, które polecacie?

2. Sleek Lip 4 Paleta do ust Siren - piękne odcienie, różne wykończenia, poręczne opakowanie. Ponieważ bardzo lubię muskać usta kolorem przy użyciu palców, na widok tej paletki moje serce zabiło szybciej.

3. Rozświetlacz theBalm Mary-Lou Manizer - podczas gdy wszyscy testują nowe rozświetlacze theBalm, ja stwierdziłam, że jednak potrzebuję Mary-Lou. Po przeczytaniu licznych recenzji i oglądnięciu setek zdjęć doszłam do wniosku, że to coś dla mnie - odcień nie jest ani różowy, ani pomarańczowy, efekt rozświetlenia taki jaki lubię - idealnie spisze się wiosną i latem.

4. Bobbi Brown Sparkle Eyeshadow - wyczaiłam go u Katosu i jak tylko zobaczyłam efekt na oku, nie mogłam o nim zapomnieć. Katosu u siebie na blogu robiła też porównanie Bobbi Brown i cieni z Catrice, które dają całkiem podobny efekt - jednak według mnie to nie to samo. Ten cień po prostu muszę mieć.

5. Pędzle Real Techniqes - zestaw syntetycznych pędzli Samanthy Chapman - niekoniecznie ten konkretny, ale marzy mi się pędzel do pudru i konturowania, oraz kilka do makijażu oczu.

6. Clinique Redness Solutions - puder prasowany - tego kosmetyku jestem ciekawa od dawna. Kusi mnie opcja zredukowania zaczerwienień. Nie jest to puder typowo matujący, co mi to akurat nie przeszkadza, bo nie mam większych problemów ze świeceniem twarzy.

A co z Waszą listą życzeń? Macie coś ciekawego na oku?

pozdrawiam
rose&vanilla
SHARE:

60 komentarzy

  1. Czwórka mnie zachwyciła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ta paletka do ust chodzi mi po glowie już od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja aktualnie marzę o szmince w kredce:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa lista :)
    Ja mam na swojej makijażowej liście róż do policzków z Bobbi Brown, bazę pod makijaż z Tony Moly, krem BB z Tony Moly i róż do policzków z NYX w odcieniu Taupe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosmetyki z Tony Moly wyglądają ciekawie, masz jakiś sprawdzony sklep gdzie można je dostać? Jeśli chodzi o NYX, też mi się podoba, tylko czy faktycznie ktoś go używa jako różu? Przecież to typowy bronzer :)

      Usuń
    2. No ja jako bronzer go chcę ;)
      Azjatyckie kosmetyki zawsze kupuję na ebay'u, czasem w roseshop :)

      Usuń
  5. ja zamówiłam w sammydress podróbki Real Techniqes. jak przyjdą to o nich napiszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe, z pewnością poczytam, choć raczej na podróbki się nie zdecyduję, te pędzle nie kosztują majątku, wolę odłożyć i kupić oryginalne :)

      Usuń
  6. Mi się marzy cokolwiek z MAC-a od Riri ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te MACowe propozycje to takie cukiereczki, że oczywiście też bym coś chciała tak dla samego "miecia" - najlepiej którąś szminkę albo róż z bronzerem.

      Usuń
  7. Revlonowe maselko mam I polecam jest świetne

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie wspaniałości! Z chęcią przygarnęłabym wszystko :D a Revelon jakie piękne opakowania robi... mmm....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opakowania piękne, ale zawartość równie śliczna :)

      Usuń
  9. Pędzle fajnie wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
  10. Na mojej liście również znalazły się te pędzle :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rozświetlacz z the balm marzy mi się już od dawna ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Szukam dobrego rozświetlacza, zastanawiałam się też nad tym ;) Chętnie widziałabym u siebie cienie z Bobby Brown ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co wiem, Mary-Lou to z pewnością dobry rozświetlacz, choć daje dość mocny efekt.

      Usuń
  13. Masełka Revlon uwielbiam za konsystencje, kolory i nawilżanie. Są niezwykle miłe w używaniu. Kosmetyki Bobby Brown mi się marzą, chciałabym mieć coś z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się już dawno na nic nie nakręciłam tak jak na te cienie z Bobby Brown, no i Revlon strasznie za mną chodzi, ale na razie chyba będę musiała wybrać - Relon albo Sleek :)

      Usuń
  14. masełka Revlona u mnie w ogóle nie nawilżają, są raczej taką tłustą warstweką na ustach, ale tak czy siak je lubię - mam Candy Apple, bardzo fajnie się sprawdza kiedy mam ochotę na czerwone usta, ale nie chce mi się cały czas sprawdzać, czy nie rozmazałam szminki albo czy nie wygląda nieestetycznie, mam też Wild Watermelon, który chyba stanie się moją "go to" czerwienią na wiosnę i lato :) i Berry Smoothie - baaardzo fajny, delikatny i neutralny efekt, chyba najbardziej uniwersalny kolor z całej mojej trójki :)

    mam też Mary Lou i muszę się nauczyć używać tego rozświetlacza, z jednej strony wygląda świetnie, z drugiej naprawdę łatwo z nim przesadzić :) no i jest niesamowicie kruchy, w podróży mi się rozwalił, chociaż opatuliłam go ciuchami, niedawno go naprawiałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie spodziewam się po nich nawilżenia (podobnie jak po Baby Lips), jeszcze żaden balsam koloryzujący się w tej kwestii u mnie nie sprawdził. Zarówno Candy Apple jak i Wild Watermelon mi się podobają, chętnie zgarnęłabym oba :) Berry Smothie sobie obczaiłam - też fajny.

      Co do Mary - Lou, wiem, że jest bardzo intensywny, na co dzień używam rozświetlacza ze Sleeka, który jest z kolei bardzo delikatny i wpada w róż, Mary-Lou wydaje mi się fajnym mocniejszym zamiennikiem :)

      Usuń
  15. Nie pogardziłabym 5, zestaw pędzli RT, mam 3 i bardzo je lubię.

    OdpowiedzUsuń
  16. Mary - Lou jest fenomenalna ;)
    Paletkę ze Sleeka też mam, ale w wersji Ballet, kolorki są fajne, ale pomadki okropnie wysuszają usta :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ze Sleeka najbardziej podobają mi się właśnie Siren i Ballet - choć są od siebie zupełnie różne. Co do wysuszenia, mi praktycznie wszystko wysusza po pewnym czasie, dla zasady pod każdą szminkę nakładam balsam do ust. Pewnie sporo zależy też od wykończenia pomadki, w paletce Sleeka są zarówno matowe jak i kremowe, a te pierwsze - wiadomo wysuszać lubią :)

      Usuń
  17. Ja na razie jestem w trakcie tworzenia swojej włosowej wishlisty. A z kolorówki to szukam jakiegoś rozświetlacza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to może Mary-Lou ? Zachęcać do końca nie będę, bo jeszcze go nie mam, ale chyba nie bez powodu stał się takim hitem.

      Usuń
  18. Ja obecnie jestem na etapie poszukiwania bronzera. Tylko teraz chciałabym postawić na coś innego niż Bourjois, bo zawsze jestem wierna tylko tej marce. Ogólnie chciałabym, że cena była podobna do Bourjois, ale co kupię, to jeszcze nie wiem. Na razie przeglądam tylko blogi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z powodzeniem używam zestawu do konturowania ze Sleeka (na blogu znajdziesz recenzję), ale wiele zależy od typu urody, w nim akurat bronzer jest dość ciemny, mimo, że mam najjaśniejszy odcień.

      Usuń
    2. Miałam róż ze Sleeka i byłam bardzo zadowolona. Muszę przyznać, że też był bardzo mocy i trzeba było używać go ostrożnie :)

      Usuń
    3. Różu akurat nie mam, tylko bronzer i rozświetlacz :)

      Usuń
  19. Paletka sleek jest też na mojej liście :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mogę tylko szczerze polecić masełka Revlonu, pędzle Real Techniques i rozświetlacz The Balm :) Pozostałych nie miałam i nawet nie patrzę w kierunku cieni Bobbi Brown (boskie!)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli połowę mojej listy masz :) Bobbi Brown mnie urzekły - bardzo bym chciała na wiosnę, lato do lekkiego makijażu.

      Usuń
  21. Piękne te cienie ;) O pędzelkach widziałam ostatnio negatywne opinie :( obserwuję i pozdrawiam treepsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. 4 gdzieś już widziałam i też podobał mi się efekt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że następnym razem zobaczysz u mnie :P

      Usuń
  23. Pędzelki też jakiś zestaw RT na pewno przygarnę jak nie dwa:D

    OdpowiedzUsuń
  24. Trójeczka jest już na mojej liście i dzięki Tobie właśnie dopisuję 4 :D tylko wszystkie kolory mi się podobają, także sama nie wiem, który bym chciała :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się raz podoba złoto raz srebro :) też nie wiem który ładniejszy

      Usuń
  25. 3 to mi się po nocach śni i chodzi za mną wszędzie:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Toż to niezdrowo, musisz coś z tym zrobić :>

      Usuń
  26. Śliczne są kolorki tych cieni. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Cień też widziałam u katOsu i daje cudowny efekt ale nie na moją kieszeń, pędzli nowych nie potrzebuję w sumie ale chcieć można :) Więc zostaje tylko 2 i 3, które może w tym roku wylądują u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie 2 i 3 cenowo są do przełknięcia, Bobbi Brown niestety trochę kosztuje. Zobaczymy jak to u mnie będzie :)

      Usuń
  28. Z Twojej listy tylko zestaw pędzli mnie kusi. Sama wielu kolorówkowych marzeń nie mam. Pewnie coś z MAC - pomadka i róż. Więcej chciejstw mam na liście z kosmetykami pielęgnacyjnymi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie zupełnie na odwrót :) Z pielęgnacji jakoś nie mam specjalnych zachcianek, no może balsam do ust z Nuxe - ale zima się kończy więc chyba odłożę ten zakup na przyszły rok :)

      Usuń
  29. Ta paletka do ust wygląda świetnie! Zaintrygował mnie tej puder prasowany, zwłaszcza, że mój obecny się kończy....ach i znowu chcę wydawać pieniądze! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moim też już widać dno, miam Kobo, który jest dość mocno matujący, za mocno jak dla mnie, nie lubię aż takiego matu. Teraz mam straszną chrapkę na Clinique :)

      Usuń
  30. Ten rozświetlacz mi się marzy!

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja muszę farbę do włosów kupić, bo już mam takie odrosty, że szok, suchy szampon.. itd, itp, mogę wymieniać w nieskończoność :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaczynam coraz bardziej doceniać suche szampony - w tym miesiącu Batiste parę razy uratował mi tyłek :) Wcześniej miałam do niego dość obojętny stosunek

      Usuń
  32. Też mam ochotę na ten rozświetlacz ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja nigdy nie tworzę takich list, zakupy robię dość spontanicznie - jak mi coś wpadnie w oko wrzucam do koszyka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, że mnie ta lista powstrzymała już od kilku pochopnych zakupów? Kto wie, może koniec końców w ten sposób zaoszczędzę :P

      Usuń
  34. tak to wszystko ładnie podane, że mogłabym mieć każdą z tych rzeczy :D już wiem, że lepiej nie klikać w takie Twoje posty hehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W planach jeszcze pielęgnacja i perfumy :) i druga wishlista z kolorówką już się tworzy w głowie :>

      Usuń
  35. Mnie też Real Techniques chodzą po głowie. I też ten do konturowania :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli post Cię zainteresował, będzie mi bardzo miło jeśli napiszesz kilka słów od siebie.

pozdrawiam :)

© ROSE AND VANILLA . All rights reserved.
Blogger Templates by pipdig