1.8.16

Lipiec w zdjęciach

O tym co działo się u mnie w lipcu pisałam krótko w poście o ulubieńcach. Teraz zabieram Was na krótką podróż przez Instagram - uwielbiam to miejsce i jestem tam zdecydowanie częściej niż na facebookowym fanpage'u. Mam wrażenie, że ten drugi, zamiast współpracować, robi wszystko by utrudnić komunikację. W związku z tym, zapraszam na Insta, tam jestem zdecydowanie bardziej u siebie.

1. Ulubieńcy lipca 2. pl.squared.one pięknie i szybko wywoła Wam zdjęcia 3. Pielęgnacja z Phenome 4. Figa :)

5. Lato w pełni 6. Hermes un Jardin Sur Le Nil 7. :) 8. Maliny :D

9, 10. Relaks 11. W czasie deszczu dzieci się nudzą 12. Nowości

13. Mniam 14. Nowiści z Organique 15. Nourish - niestety, nie do końca się sprawdził 16. Jeszcze więcej nowości

17, 19. Porządki w próbkach 18, 20. Jezioro Tarnobrzeskie


A Wam jak minęła pierwsza połowa wakacji?

pozdrawiam
Kinga
SHARE:

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Jeśli post Cię zainteresował, będzie mi bardzo miło jeśli napiszesz kilka słów od siebie.

pozdrawiam :)

© ROSE AND VANILLA . All rights reserved.
Blogger Templates by pipdig